Cap nen sense bigoti

21 abril, 2015 per · Comments Off
Secció: Escola, General

L’escola s’ha adherit a la campanya “Cap nen sense bigoti”.

Hi ha moltes famílies que no poden cobrir la necessitat d’un aliment tan bàsic com la llet, la qual cosa repercuteix especialment en els menors, que necessiten la llet per desenvolupar-se. El Banc dels Aliments no rep prou donacions per cobrir els mínims indispensables per a tots ells.

Per aquest motiu, l’Obra Social “la Caixa” en col·laboració amb el Banc dels Aliments promou la campanya Cap nen sense bigoti per fer arribar llet a totes les llars. Tot el que es recapti en la gran recollida de llet es destinarà íntegrament a ajudar les famílies que ho necessitin. A més, l’Obra Social ”la Caixa” donarà 1 litre de llet extra per cada 10 litres que es recullin.

Del 15 d’abril al 20 de juny, es poden fer aportacions econòmiques a través de la pàgina web, mitjançant Línia Oberta de ”la Caixa” (www.lacaixa.cat) o enviant un SMS amb la paraula LLET al 28024.

Del 20 al 24 d’abril, a l’escola disposarem d’un punt físic de recollida en el qual podeu dipositar els brics que aporteu. Us demanem que ho veieu amb bons ulls i hi col·laboreu.

Podeu obtenir més informació a la pàgina http://www.granrecollidadellet.cat/ .

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

campanyallet1

5è Taller anem a comprar

13 març, 2015 per · Comments Off
Secció: Cicle Superior, General

El dimarts 10 de març, els alumnes de 5è vam realitzar a l’aula un taller molt interessant al voltant del reciclatge i la reducció de residus. Fent una compra al supermercat vam descobrir la quantitat de residus que es generen amb els productes envasats i com podem substituir-los per alternatives més econòmiques i ecològiques. Reduint, reutilitzant, reciclant i reparant podem fer el món més sostenible.

CM Excursió a Miravet

12 març, 2015 per · Comments Off
Secció: Cicle Mitjà, Escola, Sortides

El dia 11 de març els nens i les nenes de cicle mitjà hem fet una sortida al bonic poble de Miravet. Abans d’arribar ja es veia el seu imponent castell templer. Durant la visita  ens han explicat la seva història, els seus diferents espais i la vida dels templers que el van habitar.
Hem vist el riu Ebre que transcorria tranquil i crescut vora el poble antic . Després de dinar a la plaça que toca al riu, ens esperava al seu taller un artesà terrissaire que ens ha ensenyat com fer diferents peces de terrissa amb el torn.
Hem gaudit d’un dia fantàstic, ple d’activitats i de noves experiències.

Diferents sí, desiguals no

5 març, 2015 per · Comments Off
Secció: Cicle Inicial, Escola, General

El dimecres 4 de març a 2nA i 2nB vam fer el taller “Diferents sí, desiguals no” per reflexionar sobre si hi ha diferències entre els nens i les nenes en els jocs, els colors, en les professions, la col·laboració a casa…Hem après que som diferents en moltes coses però iguals en drets i deures i que tant els nens com les nenes tenim les mateixes oportunitats per fer el que vulguem i ens agradi. Els homes i les dones també.

Les nostres fotos del carnaval

19 febrer, 2015 per · Comments Off
Secció: Activitats, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil

Durant la jornada de carnaval, vam fer moltes fotos. Us les mostrem a partir dels següents enllaços:

Carnaval Infantil – desfilada i festa matí
Carnaval Cicle Inicial – desfilada tarda
Carnaval Cicle Mitjà i Superior – desfilada tarda

Carnaval a l’escola

18 febrer, 2015 per · Comments Off
Secció: Educació Infantil, Notícies, P3, P4, P5

El passat divendres vam celebrar el carnaval a l’escola. És una celebració molt esperada i en la que gaudim d’allò més.

Pel matí, els nens i les nenes d’educació infantil van fer una rua per l’avinguda Mil·lenari juntament amb els de les llars d’infants Dolors Medina i la Galereta.

Per la tarda, vam fer unes desfilades en la que es va premiar les millors disfresses.

La revista Cambrils se’n va fer ressò: