Tarragona 2017

25 maig, 2015 per · Comentaris tancats a Tarragona 2017
Secció: Activitats, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Escola

Tots els nens i les nenes de la nostra escola van participar en el concurs per dissenyar la nova mascota dels Jocs Olímpics del Mediterrani del 2017. El divendres, 22 de maig, ens van visitar els organitzadors del concurs per agrair-nos la nostra participació. Va venir la “Nineta” que ens va saludar i ens van regalar una polsera a cadascú:

Sortida 5è aeroport i Gaudí centre

20 maig, 2015 per · Comentaris tancats a Sortida 5è aeroport i Gaudí centre
Secció: Cicle Superior, Sortides

El passat dijous 14 de maig, els alumnes de 5è vam realitzar una visita a l’aeroport de Reus. A l’Aeroclub vam pujar en una avioneta biplaça i ens van explicar com funcionen els avions. Fins i tot vam poder veure antics avions de guerra. Després vam anar a l’aeroport on vam visitar espais restringits al públic i allà vam gaudir amb l’exhibició dels bombers i, sobretot, amb el vol rasant dels falcons.

Després de dinar al parc Sant Jordi de Reus vam fer una visita guiada al Gaudí centre i allà, una guia ens va explicar la vida i l’obra d’aquest gran arquitecte.

Va ser un dia molt complert i ens ho vam passar molt bé!!

Cantata “Els músics de Bremen”

18 maig, 2015 per · Comentaris tancats a Cantata “Els músics de Bremen”
Secció: Cicle Inicial, Cicle Mitjà

El passat dijous, 14 de maig, els nostres alumnes de 3r van participar en la cantata que va organitzar l’escola de música. La cantata era “Els Músics de Bremen”,  dels germans Grimm. La història tracta de quatre animals: un gall, un gat, un gos i un ase que, en fer-se vells, els seus amos els volen sacrificar però fugen cap a Bremen on volen fer-se músics i guanyar-se la vida. A mig camí es refugien en una casa on uns lladres volen entrar-hi a robar però ells la defensen. Els lladres espantats fugen i ells poden quedar-s’hi a viure.

A continuació us mostrem el vídeo amb la cantata que va ser tot un èxit, va ser molt aclamada i fins i tot ens van dedicar un bis!

Corda a les escoles

14 maig, 2015 per · Comentaris tancats a Corda a les escoles
Secció: Activitats, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Notícies

L’Escola Municipal de Música de Cambrils ha dut a terme presentacions del quartet de corda a la nostra escola. Els volem agrair aquesta iniciativa.

El quartet de corda està format per: dos violins, viola i violoncel. Amb aquest motiu hem gaudit d’unes fantàstiques i agradables sessions de música, bones explicacions, jocs i fins i tot una mica de màgia sorgida d’on menys t’ho esperes.

Ha sigut meravellós. Esperem que aviat torneu a més propostes!!!

Colònies Cicle Inicial

29 abril, 2015 per · Comentaris tancats a Colònies Cicle Inicial
Secció: Cicle Inicial, Escola, Sortides

Els dies 23 i 24 d’abril vam anar de colònies a Les Piles. Vam jugar pel poble buscant pistes, explorant els seus carrers, edificis i parcs. Després de dinar vam anar d’excursió a la Font del Llorac i allí vam estudiar el cant de diferents ocells i també  els vam preparar unes pinyes amb menjar per ajudar-los a cantar millor. Després de berenar vam fer de pastissers i vam preparar unes madalenes delicioses. Per la nit vam sortir a “caçar” animals però els vam deixar anar tots a casa seva. Al matí vam fer jocs de tot el món i ja, molt contents i amb molts bons records, vam tornar a casa.

Què bé que ens ho hem passat!!

Sant Jordi

27 abril, 2015 per · Comentaris tancats a Sant Jordi
Secció: Activitats, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola, Sortides

A l’escola vam celebrar Sant Jordi d’una manera molt especial. Els de 6è van fer la representació de la llegenda al pavelló de l’escola, els de 5è van representar-la a les llars d’infants. També a l’entrada de l’escola hi va haver parades de llibres i roses. Els alumnes de P4 i P5 van anar a Montblanc a fer activitats sobre la llegenda. Una jornada molt especial per celebrar el patró de Catalunya!

Representació de la llegenda a les Llars d’Infants